Promoció del Pirineu de Girona

L’oferta turística del Pirineu de Girona es promociona entre prescriptors i agents de viatges de les illes Balears.


ABRIL 2025

A principis d’abril, es va portar a terme a Palma una acció promocional i comercial per presentar l’oferta turística del Pirineu de Girona. Aquesta iniciativa estava impulsada pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona i s’adreçava a una cinquantena de professionals de les agències de viatges de les illes Balears que programen vacances a la neu.

L’acció es va iniciar amb una trobada de treball entre representants d’entitats i empreses turístiques gironines (estacions d’esquí de Masella i La Molina, representant Alp 2500, Vall de Núria, Solineu Hotels, Pura Vall i Pirineus de Catalunya) i agents d’agències com Viajes Canals, Viajes El Corte Inglés, Halcón Viajes, Sóller Tours i Món de Viatges, entre d’altres. L’objectiu era presentar les novetats de la destinació, remarcant els serveis i els productes d’esquí i neu. La trobada de treball va generar més de setanta reunions directes. A continuació de les reunions va tenir lloc una presentació de la destinació i l’esdeveniment va finalitzar amb una degustació gastronòmica a càrrec de Francesc Rovira, de la Fonda Xesc de Gombrèn, amb una estrella Michelin.

L’acció promocional formava part del pla d’actuacions promocionals i comercials per donar a conèixer les novetats del conjunt de l’oferta turística del Pirineu de Girona al mercat de proximitat.

...
...
...